29-12-2007

A new flame

Het jaar eindigt.
Niet dat ik zo hecht aan arbitraire dingen zoals data. De aarde draait rond zichzelf en rond de zon, punt. Een kalender is gewoon een manier om de boel een beetje te organiseren.
Maar mensen, sociale dieren als ze zijn, houden wel van feestjes. Et voilĂ : het eindejaarsfeest dat goed is voor economie, alcoholintoxicaties, vuurwerk, lekker en minder lekker eten dat beleefdheidwijze toch wordt opgegeten, en ... de Goede Voornemens.

Met plezier sluit ik het jaar 2007 af. Plezier is eigenlijk niet het juiste woord, het is meer met een diepe zucht. 2007 was een rollercoaster: zeer snel met hoogtes en diepe afdalingen. Te duur voor wat het waard is. Omringd door gillende mensen. Misselijkmakend en angstwekkend. Blij dat deze rit er op zit.

Op dus naar een nieuwe kalender. Een hele leuke trouwens, met elke maand een cartoon van Suicide bunnies (maar zoek daar verder niets achter).

Een jaar dat ik goed wil besteden. Het To do-lijstje is al redelijk omvangrijk aan het worden, maar over de dingen die er op staan lees je wel over als het zo ver is.

Zoals dit.

Ik ga me opnieuw outen.
Als blogger.

Stay tuned!