13-01-2008

Misschien

De misschien van gisteren is dus nog een erg fijne dag geworden. Een erg gevulde ook eigenlijk. Maar dat moest dus niet, hé!

- naar de bib om wat boeken te verlengen
- naar het Fotografiemuseum in Antwerpen, om eindelijk de tentoonstelling Belgicum te zien. Ik was serieus onder de indruk van de hoop knappe foto's dat daar hing.
- gaan eten in de Wagamama
- naar de film, 'Eastern Promises' van David Cronenberg. Het was de moeite, al had de film nog net iets subtieler mogen zijn. Voor het eerst heb ik nu ook eens op de beelden gelet vanuit fotografisch standpunt. Grappig eigenlijk, hoe film krek dezelfde principes hanteert om mooie plaatjes te schieten.

En ik heb weer massa's foto's genomen. Jammer genoeg was zo rond tien uur mijn batterij leeg. En die van mijn fototoestel ook.