23-02-2008

Blogmeet

Blogdrink Leuven, mijn indrukken:
- Leuven is een geweldige stad. Ik zou er niet meer willen wonen (te veel jong volk, bromt de oude beer), maar aan elke vierkante meter plakken herinneringen vast. Het was wel een verassing dat 't Stuk niet meer was waar het was. Maar het is wel beter dan het was.
- Het café was wel niet de beste plaat om met vijftig min of meer onbekenden samen te troepen. Je kon de bloggers verder dan de buren niet verstaan en eenmaal aan tafel bleven veel mensen zitten.
- Altijd wel leuk om mensen die je kent 'uit de media' in het echt te ontmoeten. En opvallend dat deze mensen meestal bovengemiddeld sympathiek en sociaal zijn. Die uit de nieuwe media dan toch. Mensen die op televisie komen hebben de neiging nogal onsympathiek te zijn. Muzikanten zijn dan weer eerder heel sympathiek.
- Het is fijn om na twee maanden bloggen al wat gezichten te kennen en zelfs namen (niet echt m'n sterkste punt, mijn computer is mijn geheugen). *Zwaait naar Anne en Paul*. Maar de wereld der bloggers is eigenlijk zeer divers en uitgebreid.
- Yab en Lime zijn toffe madammen. Pluim!

- Reminder: de moeite, volgende keer opnieuw naartoe.

1 reacties :

Mja, als ik op voorhand had geweten dat er zoveel volk zou zijn, had ik voor een apart zaaltje gezorgd. En wat betreft je opmerking over de immobiliteit van sommige aanwezigen, daar ben ik het helemaal mee eens. De volgende keer zoek ik naar manieren om de interactie nog meer te stimuleren.