Mmm, dat lijkt toch beter te werken dan ik gedacht had. Mijn vrees was dat Linkedin weer een uitermate Amerikaans iets zou zijn waar ik weinig uit zou kunnen halen.

Na 24 uur blijk ik al 62 naaste collega's, vrienden en studiegenoten teruggevonden te hebben, plus nog enkele interessante vluchtigere contacten.

Mensen van wie ik al jaren niets meer gehoord had sturen me nu berichtjes om wat bij te mailen. Praten is niet steeds makkelijk, want Vlaanderen heeft zijn zonen en dochters blijkbaar uitgezonden.

Leuk. Maar, afgezien van het opnieuw aanhalen van verwaterde contacten, nog niet nuttig. Ik geef het wat tijd.

3 reacties :

Zo'n leer uw oude klasgenoten opnieuw kennen? Die moeten zich dan toch ook registeren, niet?

Bij het bekijken van de connections van mensen die ik al had toegevoegd heb ik twee vrienden van de unief en één klasgenoot uit het middelbaar teruggevonden.
De wereld is klein... en verbazend veel mensen op die wereld zitten la op Linkedin!

Yep, de wereld is soms verbazend klein, dat is een van de leuke aspecten van linkedin. Ik gebruik het ook als contactlijst, want sommige 'connections' mail je niet regelmatig, en dan is het handig als je in linkedin het juiste emailadres kan vinden.