Ik wil zomer. En middagdutjes. En energie in potjes. En langere dagen.

Ik heb het vandaag maar wat rustig aan gedaan. Wat langer geslapen. Rondgelummeld. Gaan lopen. Beseft dat het niet ging. Dus na tien minuten al terug naar huis gegaan. In Leuven een el cheapo statief gaan kopen (ik heb gemerkt dat ik moeite heb met het stilhouden van de camera. En dat na veel foto's te nemen mijn bril altijd tegen m'n gezicht plakt. Vandaar). Op de terugweg, net bij zonsondergang, foto's gaan nemen aan het oude openluchtzwembad van Hofstade. Naar Juno gaan kijken met m'n gratis tickets voor Cloverfield die ik niet zal gebruiken (ik word zeer snel reisziek, dus geen risico's nemen).

Juno is cool! Was ik jong, ik zou het wel weten. Maar ik ben niet jong en niet Tom Boonen. De film komt op de erelijst van coole niet commerciƫle films die niet al te zwaar zijn. Een film wanneer je moe bent maar zonder klef gevoel in de mond de zaal wil verlaten.