04-02-2008

Stress

De stress die mijn leven al met enkele jaren ingekort heeft, is deze die ik krijg als ik voel dat ik maar net op tijd ga zijn. En ik me dus enorm moet haasten. Wat niet vanzelfsprekend is al er twee kinderen bij zijn die je niet even in je jaszak kan steken.

Deze middag, we waren net aan het eten, schoot me te binnen dat ik voor een filmvoorstelling had gereserveerd. Een voorstelling die 40 minuten later zou beginnen. En die op ongeveer 30 minuten rijden was.

Op zo'n moment kan ik in turbo mode gaan. De maaltijd beƫindigen, iedereen jas en schoenen aan, het juiste adres opzoeken, naar de auto, GPS instellen, naar Antwerpen rijden, parkeerplaats zoeken, naar de zaal rennen, het onthaal opzoeken,

en dan te horen krijgen dat ik een dag te vroeg ben, dat ik gereserveerd heb voor morgen.

De bespreking is dus voor morgen. Het niet geplande dagje Antwerpen met bezoek aan de voetgangerstunnel was toch nog leuk.


Training: 40'46'', 7,3km, HR 160 avg, HR 168 peak