08-03-2008

Uit eten

Vanavond mag ik weer mee naar het jaarlijkse diner van Stella Maris. Een uitgebreid en exquise diner dat volledig klaargemaakt en geserveerd wordt door de studenten van de school. Vooral het dessertbuffet is een bijna orgastisch hoogtepunt van zoetigheden en lekkernijen.

Morgenmiddag gaan we eten op de jaarlijkse restaurantdag van de scouts. Iets minder verfijnd, maar zeer ongedwongen en leuk van sfeer en gezelschap.

Maandag gaan we eten bij mijn ouders die dan de kinderen van school halen. Gewoon eten.

Dinsdag gaat K. iets speciaals voor me klaarmaken, omdat het dan die ene dag in het jaar is die iedereen zo speciaal vindt maar ik het nut niet van inzie. Een verrassing dus.

Woensdag probeer ik thuis te blijven en niet te eten.

Donderdag is het jaarlijkse personeelsfeest. Eerst lekker eten en drinken, daarna dansen. Een feest, quoi.

Vrijdag zou ik misschien iets gaan eten, maar dat ligt gelukkig nog niet vast. Want

Volgende week zaterdag starten we met een kookclubje. Gewoon, fijn samen koken en eten. Geen stoerdoenerij van exotische bereidingen en zo.

En volgende week zondag eindigen we dan op het schoolfeest om te gaan eten in de drukke refter.