10-04-2008

Sjakos

Ik ben op zoek naar een sjakos.

Niet dat ik opeens meer in overeenstemming wil komen met mijn vrouwelijke kant, maar ik zoek dus iets waar je allerlei spullen in kwijt kan. Nu het zomer wordt. *kijkt hoopvol naar buiten*
Immers, hoe warmer het wordt, des te minder opslagruimte je kleding je biedt.
En ik sleep vaak erg veel spullen met me mee: portefeuille, gsm, mentos/tic tac, zakdoeken, iPod, flesje water, appel, boek, sleutels, koek, zonnebril, pet,... Plus spullen van de kinderen, zoals een Nintendo DS, strips, een pop, truien, jassen, playmobieldozen, kleurpotloden,...

Vereiste: m'n handen moeten vrij blijven, dus het zou iets moeten zijn genre schoudertas.



Het zal weer een kwestie worden van niet te zoeken, maar te vinden.

3 reacties :

Good luck, ik zoek al een half jaar naar een zogenaamde 'mens's bag' maar nog steeds niets naar men goesting gevonden. Ik zat met hetzelfde probleem om steeds alles in je broek-, jas- en hemdzakken te moeten proppen.

Kijk eens op crumpler.nl. Laptoptassen enzo, maar ook leuke 'messenger bags'. En neen, u bent geen janet als u een tas draagt.

Zien er inderdaad redelijk cool uit. Jammer dat ik ze niet kan passen. Ik pas zo graag ;-)