17-02-2008

Buitenzwembad

Het was vandaag mooi weer, de vogeltjes floten, Lukas was naar de scouts, dus ben ik met Margo fijn naar het buitenzwembad gegaan.

LEG NEER DIE TELEFOON! Je hoeft helemaal niet te bellen! Ik ben niet gestoord! Toch niet gevaarlijk.

Het buitenzwembad is een onderdeel van het BLOSO-domein van Hofstade. Place to be als je eens een fijn rondje van vijf kilometer wil lopen door de natuur, of wat op het strand wil zitten, of naar de speeltuin wil. Wat Margo zeker wil.

Ik ben met haar dus naar de speeltuin gefietst, waar ik gezellig op het terras in de zon heb gezeten. Op het einde zijn we even naar het buitenzwembad gegaan, een trots complex dat al zo lang ik er kom (meer dan tien jaar) verlaten bij ligt en dus elk jaar mooier word in zijn vervallenheid. Jammer dat Margo er bij was, ik dierf met haar niet echt te gaan ronddwalen in het complex, maar ik ben er van overtuigd dat je er prachtige foto's kan nemen.

2 reacties :

Dag Jan, kom ook wel eens aan de plas... Weet jij kan / mag je er binnen (gebouw- buitenzwembad)??
Ga toch eens proberen...!

Er staat een vervallen hek rond, maar er stond een poortje half open, dus voelde ik me er welkom ;-)