18-02-2008

Linkedin

Deze avond heb ik me dan toch maar eens verdiept in Linkedin.
Ik zat al een tijdje in het netwerk, maar had er nooit enige moeite voor gedaan.

Beroepsmatig (mmm, zo'n lekker woord) ben ik nu al wat meer geïnteresseerd, omdat ik dit misschien wel zo'n netwerk wil opzetten binnen het bedrijf. En net zoals een priester (normaal gezien) zedig z'n mond moet houden over sex wegens gebrek aan praktische ervaring, kon ik dit moeilijk doen zonder the real thing uitgebreid te testen.

En het is dikke fun. Op twee uurtjes tijd heb ik negen bevestigde connecties en 56 uitnodigingen naar mensen die ik echt ken. Wat is het leuk om door de lijsten van zijdelingse contacten te lopen en mensen tegen te komen die je al min of meer vergeten was maar enkele jaren geleden vele uren hebt mee gesleten.

Ach, nostalgie.