Stand van zaken:


Terug beginnen lopen: check!
Ik kan al terug zonder enig probleem 40 minuten lopen. Een marathon zie ik dit jaar niet zitten, maar volgend jaar moet dat ergens in te plannen zijn.

Stoppen met roken: check!
Ik denk er helemaal niet meer aan en mis het nauwelijks. Behalve als ik gestresseerd of moe ben. Dus eigenlijk nog best vaak.

Bloggen: check!
Al meer dan 50 berichten op een dikke maand, niet slecht gedaan. Er zijn er zelfs bij die ik zelf wel leuk zou vinden om te lezen, had ik ze niet geschreven. Ik heb ook al enkele lezers, onverwacht / spannend.

Fotograferen: check!
Ik ben zo blij met m'n D40, ik loop vaak te glunderen als ik hem gewoon al maar wat kan vasthouden. Er zijn nog massa's dingen die ik moet leren (zoals: hoe trek ik mooie, scherpe, inhoudsvolle foto's), maar ik geniet er van. En dat is het belangrijkste.

Wat nieuwe mensen leren kennen: check!
Het is niet moeilijk, je moet het eigenlijk gewoon doen. Het moeilijkste is om de gelegenheden in het drukke leven in te passen.


Al vijf voornemens, waar, ik herhaal, niet in geloof, vijf dus, goede voornemens, wel...
Niet slecht. Iemand beter?
Nog elf maanden te gaan, ik ben benieuwd of ik de lijst helemaal doorstreept krijg.