Sinds enkele maanden kijk ik nog nauwelijks televisie en ik moet zeggen dat ik deze niet mis. Je mist wel de actualiteit en de hippe programma's ('Sara', 'De man van Phaedra', 'Mijn restaurant',...), maar dat waren dingen waar ik vroegere toch niet naar keek, dus niets verloren. Ik kijk wel eens occasioneel naar een film, maar dat doe ik dan op de PC, daar is het aanbod groter ;-).

De televisie heeft echter één ongelooflijke kwaliteit die ik maandag nog eens heb mogen proeven: je kan er heerlijk hersenloos voor liggen. Ik was die avond helemaal op, en heb me na de bedtijd van de kinderen in de zetel gelegd en naar de tv gekeken. Enkel maar gekeken. 'The Chaser’s War on Everything', 'Louis Theroux', 'Hagger Trippy'. Aardige programma's, denk ik. Ik was mij van niet veel bewust, ben tegen het einde in slaap gevallen, maar denk toch dat het aardige programma's waren.

De avond was zo voorbij.