17-04-2008

Saai?

Vreemd dat je op een dag zoveel kan beleven en diezelfde dag zo gewoontjes kan overkomen, zelfs saai.
Vandaag heb ik me serieus overslapen (bewust, na die uitrustdag van gisteren ben ik deze nacht pas om 3u in slaap gevallen en had dus geen zin om vroeg op te staan), heb ik me zo ziek gelachen met de collega's dat ik me verslikte in een Mentos, heb ik een 1-minuut vergadering gehad met m'n chef (iets te vertellen? ik ook niet), ben ik lekker gaan eten voor een verjaardag en de jarige zeer blij gemaakt met een onorigineel geschenk (snoepbuis), heb ik een zeer diepgaand gesprek met een ex-collega gehad bij de koffiemachine, heb ik de tweemaandelijkse HR bijeenkomst van morgen voorbereid, ben ik als laatste van heel de afdeling naar huis gegaan (de lichten waren al half uit en ik moest langs de griezelige superbeveiligde uitgang naar buiten), heb ik ontdekt dat noedels erg lang en glibberig kunnen zijn, heb ik m'n eerste Lavazza koffie door de Senseo laten lopen (waar ik dus speciaal voor naar de Spar ben gelopen),...

Maar ja, de dag is nog niet voorbij, misschien wordt ik nog wel ontvoerd vandaag ;-)

1 reacties :

toch ontvoerd?? :-)