12-05-2008

Genieten

Het mooie weer geeft een overbelasting aan genieten.

Een heel weekend door heb ik gezwommen, op terrasjes gezeten, ijs gegeten, gebarbecued, met Lukas en m'n petekind naar Aqualibi gegaan (uitstapje-van-de maand met haar. Kwalibi is eigenlijk niet echt te moeite, en redelijk gevaarlijk: iedereen heeft zich wel ergens pijn gedaan. Een uur aangeschoven om iets te eten te krijgen. En ik ben in de wildwaterbaan mijn bril kwijtgeraakt, die ik gelukkig na twee minuten angstvallig zoeken ergens stroomafwaarts heb teruggevonden).

Ik voel me als een kind dat pardoes in een snoepwinkel is terechtgekomen en alles wil proeven en eten. Is de overgang van slecht naar schitterend weer niet te plots gegaan? Ik kan me niet herinneren m'n zomerjassen al veel te hebben gedragen.

Maar ach, liever krekel dan mier. Enjoy.