05-01-2008

Het Project

Zoals de wijze Hannibal steeds zei: ik heb een plan.
Ik heb dus een nieuwe hobby. Maar om wat te leren om te gaan met mijn nieuwe gadget en om het beeld te leren kennen, start ik bij deze een Project op.

Titel: Green cross (pharmacies)
Je vindt ze terug op Flickr.


Ik heb me steeds aangetrokken gevoeld door die groen, lichtgevende kruisen die je overal terugvindt (op een steriele, a-sexuele manier weliswaar). Echt overal. Op twee dagen tijd heb ik zonder speciaal een omweg te maken al 10 verschillende kruisen vastgelegd. 10! Daar hoort dus telkens ook een apotheek bij! Niet moeilijk dat er zoveel zieke mensen zijn.

Het plan is dus om zo'n groene kruisen te gaan verzamelen. En te trachten de foto's boeiend te houden, dus niet gewoon zoveel mogelijk foto's, maar telkens een nieuwe benadering te vinden.

Ben benieuwd. Wish me luck!